FAQ Veelgestelde vragen

 

 

Hoe plaats ik een bestelling?

Plaats het gewenste product in je winkelwagen met ‘add to cart’. Als je rechtsboven in het scherm op het winkelwagen icoontje klikt zie je de inhoud. Wanneer je klikt op ‘change cart contents’ kan je de inhoud van je winkelwagen wijzigen, en met ‘order’ kan je je bestelling afronden. Kies of je zonder of met account wil bestellen en vul je gegevens in. Na betaling is je bestelling definitief.

 

 

Wat zijn de verzendkosten?

De exacte verzendkosten worden direct zichtbaar in je winkelmandje als je een product toevoegt.
Voor Nederland:

  • Gratis verzending voor kleine artikelen per brievenbuspost (pins en stickerpacks);
  • € 4,95 voor brievenbuspakjes;
  • € 6,95 voor pakketjes met track en trace code;
  • artwork vanaf € 9,95, bij grote schilderijen zijn de verzendkosten hoger, dit wordt dan aangegeven bij het betreffende werk en in je winkelmandje.

Voor de verzendkosten naar andere landen klik hier.

 

 

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Het webshopteam verzendt je bestelling binnen 5-6 werkdagen. Het wordt bezorgd door PostNL. Op zondags en maandags bezorgen ze niet. Je krijgt van ons bij pakketten en brievenbuspakjes een track en trace code waarmee je je pakket kunt volgen.

 

 

Kan ik mijn bestelling terugsturen?

Je hebt altijd 14 dagen bedenktijd na ontvangst van je bestelling. Om het product te kunnen retourneren moet het onbeschadigd, ongebruikt en in originele staat zijn (in het geval van kleding mag je het even passen zoals je ook in een winkel zou doen). Neem in de bedenktijd contact op met de klantenservice om je retour aan te melden en stuur vervolgens je pakket binnen 14 dagen voldoende gefrankeerd naar ons. Zodra we het in goede staat hebben ontvangen krijg je het volledige aankoopbedrag terug. Lees hier meer over het retourneren.

 

 

Welke kosten heb ik bij het terugsturen?

De verzendkosten voor je retourpakket betaal je zelf. Gebruik daarvoor altijd een verzendmethode met track en trace code. Voor brievenbuspakjes via bijvoorbeeld PostNL kan dat vanaf € 4,10 en voor pakketten vanaf € 6,75. Lees hier meer over het retourneren.

 

 

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Neem contact op met de klantenservice als je je bestelling wilt wijzigen of annuleren. Als je bestelling al verwerkt is, dan kunnen wij deze helaas niet meer wijzigen of annuleren. Je hebt wel altijd 14 dagen retourrecht.

 

 

Wat gebeurt er met het pakketje als ik niet thuis was?

Je pakket wordt dan afgegeven bij de buren of bij een PostNL-punt bij je in de buurt. PostNL laat een briefje voor je achter met een ‘niet-thuiscode’. Met deze code kun je op PostNL.nl zien waar je je pakket kunt ophalen. Bij een PostNL-punt wordt het 1 week bewaard voordat het weer teruggestuurd wordt naar ons.

 

 

Wat moet ik doen als ik mijn bestelling beschadigd heb ontvangen?

Neem zodra je het ontdekt contact op met de klantenservice.

 

 

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet compleet is of ik een verkeerd product heb ontvangen?

Neem zodra je het ontdekt contact met ons op en geef daarbij ook je ordernummer door, dan maken we het zo snel mogelijk in orde.

 

 

Hoe verloopt de bezorging van grote schilderijen?

Voor schilderijen die groter zijn dan 90x60 cm gelden andere verzendkosten en wordt gebruik gemaakt van een andere vervoerder. Informatie hierover wordt gegeven bij het betreffende doek. Het is soms ook mogelijk een dergelijk groot schilderij af te halen op een afhaallocatie in Utrecht en te betalen bij ontvangst, neem daarvoor contact op met de klantenservice.

 

Ik heb een vraag die hier niet bij staat…

Neem contact op met de klantenservice.